15
máj 2018

THE PROSTOR, ČESKÁ „POP-UP“ PLATFORMA PRE KRÁTKODOBÉ PRENÁJMY, NAVIAZAL PARTNERSTVO S ÚSPEŠNÝM MEDZINÁRODNÝM START-UPOM STOREFRONT

  • Kancelárie
  • Priemysel
  • Investície
  • Marketing

Praha nasleduje súčasný trend rozvoja krátkodobých komerčných prenájmov a zaradí sa medzi svetové metropoly ako New York, Londýn, Hong Kong či Miláno, kde v súčasnosti Storefront pôsobí. V Česku bude aktívny prostredníctvom start-up konceptu The Prostor, ktorý rozvíja realitno-poradenská spoločnosť 108 AGENCY.

Celosvetový leader v oblasti krátkodobých prenájmov komerčných priestorov, americká spoločnosť Storefront, naviazal partnerstvo s českým start-upom The Prostor s cieľom ponúknuť klientom možnosť netradičnej prezentácie ich produktov či služieb formou originálnych pop-up eventov. Cieľom je predstaviť zákazníkom novinky v ponuke, a to v neobvyklom prostredí mimo tradičné retailové priestory.  Pre spoločnosti z oblasti módy, designu ale napríklad aj výrobcov elektroniky či automobilov predstavujú pop-up eventy vítané rozšírenie  tzv. offline marketingu.

“Spolupráca so Storefront nám umožní prezentovať pražské priestory aj v globálnom merítku a pomôže tak prezentácii zahraničných značiek v Českej Republike,” uvádza Dušan HříbalDirector The Prostor.

Storefront v súčasnej dobe pôsobí vo ôsmych svetových metropoliach v Spojených štátoch, Európe a Ázií. Praha sa stane deviatou destináciou, pričom na starom kontinente doplní nizozemský Amsterdam a talianske Miláno. Koncept krátkodobých komerčných prenájmov je svojim princípom podobný populárnej platforme Airbnb, špecializovanej na krátkodobé ubytovanie. V on-line ponuke si záujemca vyberie vhodný komerčný priestor podľa svojich požiadaviek a časových možností. Nie je pritom fixovaný dĺžkou nájomnej zmluvy tak, ako to býva u tradičných retailových plôch, kde zmluvy z pravidla bývajú uzatvárané ako viacročné. Vďaka tomu môžu nielen zavedené, ale aj začínajúce spoločnosti otestovať trh a záujem o ich produkty, pričom za štandardných podmienok by pre nich vlastná plocha bola finančne nedosiahnuteľná.  

V českom prostredí je výraznejším pionierom rozvoja konceptu pop-up švédska nábytkárska spoločnosť IKEA, ktorá v nedávnej dobe oznámila svoj zámer otvoriť v spodnej časti Václavského námestia dvojposchodové pop-up štúdio zamerané na posilnenie vnímania značky IKEA.

„Prezentácia formou pop-up u nás zatiaľ nie je príliš rozšírená, našim cieľom tak je popularizácia tohto konceptu a rozšírenie portfólia exkluzívnych priestorov. Nezaoberáme sa pritom iba vyhľadaním priestorov, ale aj návrhom a realizáciou samotného pop-up storu. V tomto ohľade sme naviazali spoluprácu s renomovaným štúdiom deForm, ktoré sa designovo podielalo napríklad na akciách pre Nike či Heineken,“ dodáva Dušan Hříbal. Medzi nedávno realizovanými pop-up eventami  vymenováva napríklad predstavenie novej kolekcie Puma XO The Weeknd, ktorá bola uvedená v spolupráci so streetwear obchodom Queens. V tomto prípade The Prostor zaistil prostredie moderného hausboatu, na ktorého palube uvedenie kolekcie prebehlo.

Späť